sofiazplace

Direktlänk till inlägg 2 mars 2012

farfar :)

Av Sofia Svensson - 2 mars 2012 13:44

Hej hej !
Bloggar ett snabbt inlägg nu, när jag ändå kollade fb och så!
Iaf... typ vid 12.30 kom min farfar :D <3

Så nu har vi fikat! MUMS <3

Alicia sover och Anaya håller på att göra allt hon inte får typ -_-

menmen! sen ska jag nog följa med pappa till affärn (om han nu ska dit) för att jag måste ju köpa fredagsmys !  <3

Blir nog pringles? tror jag iaf :*
Och sen ikväll blir de väl mys med Alicia och Anaya (dom ända sociala) framför tvn !

nån som vet vad de e för bra på tvn idag?
Imorn e de iaf MELODIFESTIVALEN!! <3

Juste.... kom på att jag köpte en film typ i... tisdags ?

The perfect man ! med Hilary Duff !

ajaa skriver nog mer sen!



//Sofia<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Svensson - 10 juni 2012 12:55

Hej! Är på väg till överby.... Ska hämta min laddare som hade gått sönder, äntligen har den kommit! Bloggar mera sen, vet inte riktigt vad jag ska skriva! Seeyaa...

Av Sofia Svensson - 9 juni 2012 00:25

hej! :) har inte bloggat på as länge men aja... just nu skypar vi med John och nåra skåningar... skojsigt! hahahaha kulkuk!  (hitta kuken) hahaha dööör! aja... min headeer ´till bloggen e tillfällig och jag kommer inte ha den länge! iaf, jag e ...

Av Sofia Svensson - 6 april 2012 17:07

Hejjj ;)

<3

Av Sofia Svensson - 9 mars 2012 06:36

Tjaa ;) Har vart sjuk hela veckan typ men nu ärre bättre ;) :* ska till skolan idag (HATAR SKOLAN) ! menmen man måste ju gå ändå, och vi går ju bara till 12.20 chill ! nu ska jag fixa mig... btw, lägger upp bild på mina nya skor och gympa klä...

Av Sofia Svensson - 5 mars 2012 10:57


Hej hopp! Är fortfarande sjuk!   Bloggade inte igår för jag hann inte ! </3 menmen... Igår va jag i gbg hos min syrra Linda :)<3 Hon har en jätte fin lägenhet i typ hissingen eller nåt :Piaf jag åkte dit med mimmi och moffe ( mormor och p...

Presentation


Hej hej! Jag heter Sofia och är 14 år. Min idol är Eric Saade och jag kommer nog att skriva en del om han!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Finaste hårfärgen? ;)
 Brunt!
 Blont!
 svart!
 rött!
 slingor!
 helt blandat
 Rosa,Blå, orange...osv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards