sofiazplace

Direktlänk till inlägg 21 februari 2012

<3

Av Sofia Svensson - 21 februari 2012 19:46

Hej, Jag heter Sofia och är 12 år. Jag fyller år 1 augusti då blir jag 13år :)

Jag älskar Eric Saade och Rihanna! dom är mina idoler :*

Mina intressen är olika men jag gillar att vara med kompisar och lyssna på musik!
Jag älskar allt som har med utseénde att göra, typ som hår, smink mode och sånna saker!
Min favoritfärg är rosa, jag är en tjejig tjej om man säger så!

Jag älskar, verkligen älskar att shoppa!

När jag är hemma ensam sjunger och dansar jag med väldigt hög musik ;P

Jag älskar solglasögon och parfymer!
Aa de va nog allt om mig, nä inte allt men mke... om ni undrar nåt så e de bara att fråga! ;)


här kommer bilder:


           


// Sofia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Svensson - 10 juni 2012 12:55

Hej! Är på väg till överby.... Ska hämta min laddare som hade gått sönder, äntligen har den kommit! Bloggar mera sen, vet inte riktigt vad jag ska skriva! Seeyaa...

Av Sofia Svensson - 9 juni 2012 00:25

hej! :) har inte bloggat på as länge men aja... just nu skypar vi med John och nåra skåningar... skojsigt! hahahaha kulkuk!  (hitta kuken) hahaha dööör! aja... min headeer ´till bloggen e tillfällig och jag kommer inte ha den länge! iaf, jag e ...

Av Sofia Svensson - 6 april 2012 17:07

Hejjj ;)

<3

Av Sofia Svensson - 9 mars 2012 06:36

Tjaa ;) Har vart sjuk hela veckan typ men nu ärre bättre ;) :* ska till skolan idag (HATAR SKOLAN) ! menmen man måste ju gå ändå, och vi går ju bara till 12.20 chill ! nu ska jag fixa mig... btw, lägger upp bild på mina nya skor och gympa klä...

Av Sofia Svensson - 5 mars 2012 10:57


Hej hopp! Är fortfarande sjuk!   Bloggade inte igår för jag hann inte ! </3 menmen... Igår va jag i gbg hos min syrra Linda :)<3 Hon har en jätte fin lägenhet i typ hissingen eller nåt :Piaf jag åkte dit med mimmi och moffe ( mormor och p...

Presentation


Hej hej! Jag heter Sofia och är 14 år. Min idol är Eric Saade och jag kommer nog att skriva en del om han!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Finaste hårfärgen? ;)
 Brunt!
 Blont!
 svart!
 rött!
 slingor!
 helt blandat
 Rosa,Blå, orange...osv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards