sofiazplace

Alla inlägg under februari 2012

</3

Av Sofia Svensson - 28 februari 2012 08:18

Hejj! 
förlåt att jag inte bloggade igår :/ 
Jag gjorde läxa typ hela dagen </3
Iaf, Idag börjar vi 09.45 (Y) gött asså! :*

Vi ska se på fotboll ;( och vi slutar klockan 16!!!!!! 

kommer hem typ 16.30!!! 
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

A, Iaf, Idag ska jag nog fixa en ny header...TROR JAG
men lovar inget men nu har jag inget att göra så jag gör 5 sanningar :*


1. JAG ÄLSKAR ATT SHOPPA!!
2. Jag ÄLSKAR solglasögon :****

3. Jag älskar allt som har med utseénde att göra typ: smink, hår och sånt ni fattar ? ;)

3. Jag hatar vanliga halsdukar....men älskar tubscarfar!
4. Jag älskar kläder/ Skor!
5.  Min favofärg är rosa :*


harebra hörs sen :*

//Sofia♥ 

Av Sofia Svensson - 26 februari 2012 21:50

Hej hej ! :)

Har inte bloggat på ett tag, för de har vart så bra väder men jag bloggar imorn och skriver vad jag har gjort och så men nu ska jag sova för jag ska ju till trökskolan imorn -.-.-
harebra :*

//Sofia(L)

Av Sofia Svensson - 24 februari 2012 07:27

Hej hej! snabbt inlägg! ska strax till skolan -.-

Idag ska jag ha nationella prov ;(
Iaf kan ju säga vad jag har på mig men bild kommer sen ;*

Ett par turkos'a gina jeans, ett typ linne med lite detaljer från gina, kofta (typ) från....nä jag vet inte!
de va de jag hade till kläder då...räknar inte med underkläderna x)
Sen ska bästa Julia sova över! de kommer bli JÄTTE kul! ;D <3<3

hon ska följa med mig direkt efter skolan :D <3

Jag bloggar mer sen och så kmr bilder ;)

//Sofia

Av Sofia Svensson - 23 februari 2012 19:22

Hej! Just nu är jag jätte glad för nu har äntligen våren kommit!!! <3<3<3<3<3
(iaf idag)

Iaf.... jag har varit ute nästan hela dagen!! de har varit jätte varmt! har inte haft jacka på mig på heeela daan! :D
har haft en typ tjocktröja ba! ;D

Har hoppat studsmatta jätte mke hos Julia! :D ( hon är en av mina allra bästa vänner... skrev fel på förra <3)
Hos Julia va oxå Jessica! :**
har vart jätte kul och imorn är de en JÄTTE kort dag! :D börjar klockan 08.00 slutar 12.20 men blir nog senare, ska vara med på cafét :*
vår klass har café varannan fredag så då e de olika grupper men jag ska hjälpa till för de blev lite konstigt... <3

Idag har jag börjat att älska One Direction! ;)<3<3 dom är asbra! Men jag kan typ inget om dom, men vem bryr sig jag älskar dom ändå ;* <3

har inte så mke mer att skriva...

//Sofia

Av Sofia Svensson - 22 februari 2012 15:03

Hej ;)
Just nu är jag med Ellen (w) vi ska ju se på bio sen ;)
Idag hade ju jag nationella prov... de gick sådär tror jag ;/
Iaf....sen ska vi baka (om vi får och så )

sen kommer Julia oxå ;)

har inte mke att skriva ;I  iaf
mina ALLRA bästa vänner: 
Ellen W, Louise, Nora, Frida, Elin <3<3

men efter de kommer Aida, Jessica, Julia m.m <3


//Sofia (L)

Av Sofia Svensson - 22 februari 2012 07:07

Hej hej ;) Har typ precis vaknat (06.30)  sen ska jag till skolan och så ska jag göra nationella prov :O :S ;S ;O är as nervööööös!!! -.-.-.- iaf igår gjorde va jag men finaste Ellen (Walter) de va kul! :) men vi bor grannar och så.. ;)

Snart ska jag ju till skolan snart, ska se om jag kan gå med henne! ;) ska se på bio med henne sen oxå ju! ;D seanfrika höhö ;s
Sen kommer dagens outfit och så ;P och så kommer typ 2-5 bilder vet inte... har inte så mke att skriva just nu så jag kommer skriva mer sen ofc :*


   


//Sofia (L)

<3

Av Sofia Svensson - 21 februari 2012 19:46

Hej, Jag heter Sofia och är 12 år. Jag fyller år 1 augusti då blir jag 13år :)

Jag älskar Eric Saade och Rihanna! dom är mina idoler :*

Mina intressen är olika men jag gillar att vara med kompisar och lyssna på musik!
Jag älskar allt som har med utseénde att göra, typ som hår, smink mode och sånna saker!
Min favoritfärg är rosa, jag är en tjejig tjej om man säger så!

Jag älskar, verkligen älskar att shoppa!

När jag är hemma ensam sjunger och dansar jag med väldigt hög musik ;P

Jag älskar solglasögon och parfymer!
Aa de va nog allt om mig, nä inte allt men mke... om ni undrar nåt så e de bara att fråga! ;)


här kommer bilder:


           


// Sofia

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej hej! Jag heter Sofia och är 14 år. Min idol är Eric Saade och jag kommer nog att skriva en del om han!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Finaste hårfärgen? ;)
 Brunt!
 Blont!
 svart!
 rött!
 slingor!
 helt blandat
 Rosa,Blå, orange...osv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards